|
|
Последно добавени |  |
|
|
|
Доставка |
|
|
 |
Уважаеми Клиенти,
В раздела "Доставка" ще Ви запозанем с всички предлагани от нас начини за получаване на продукта(ите), които сте си харесали и евентуално поръчали. Към настоящия момент предлагаме следните начини за получаване (доставка):
Безплатна доставка - Най-напред бихме искали да Ви информираме относно опцията: "Безплатна доставка", или както е по-правилно: доставка "за сметка на ТЕЙК ЕООД". Тази опция се активира при определени условия (напр. стойност на поръчката над определена сума), както и за определени продукти и е валидна само за доставки на територията на Република България! Когато е активирана въпросната опция, разходите за самата "Доставка", а така също и разходите за "Такса наложен платеж" (ако има такива разходи), се поемат от нас - ТЕЙК ЕООД, тоест Вие заплащате само стойността на продуктите, които сте поръчали. Всички останали разходи по доставката на поръчката са за наша сметка. Разходите за застраховки на пратките също са за сметка на ТЕЙК ЕООД, във всички случаи, дори и когато не са изпълнени условията за "Безплатна доставка". В процеса на оформяне на поръчката тези разходи или няма да присъстват във формите на отделните стъпки, или ще присъстват с нулева стойност "0.00лв.".
ВАЖНО: В определени ситуации, в зависимост от конкретния случай, от избраните начини за доставка и разплащане, както и конкретната дестинация, разходите по доставката може да са значителни, и е възможно да не можем да си ги позволим! В такъв случай ще се сържем с Вас, възможно най-скоро, за да Ви информираме за това, и да намерим компромисен вариант (например друг куриер или друг начин на разплащане). Заедно ще потърсим вариант, който да удовлетворява и Вас - Клиента, и който и ние да можем да си позволим.
А. Доставка до населените места в България.
- Доставка с куриерска фирма - Доставката се извършва с куриерска фирма, която доставя поръчката до посочения от Вас "Адрес за доставка". Ако предпочитате може да си получите поръчката от офиса на съответната куриерска фирма във Вашето или най-близкото Ви населено място. В такъв случай изберете опцията "Желая да получа пратката в офиса на куриера" в процеса на поръчката. Използваме различни куриерски фирми според конкретния случай. При определени условия и за определени продукти, доставката до Вас може да е за наша сметка - "Безплатна доставка" или "за сметка на ТЕЙК ЕООД", но независимо за чия сметка са разходите, ние се стремим да използваме най-изгодния за конкретния случай и за конкретната дестинация куриер. За съжаление обаче не всички куриерски фирми доставят до всички населени места в България или пък доставят само 1 или 2 пъти седмично, което може да не Ви устройва. Затова понякога се налага да изберем по-скъп куриер ако другите не предлагат доставка до Вашето населено място или не могат да я осъществят навреме. Работим с почти всички познати куриерски фирми в България, но най-често използваме "D&D Експрес" и "Лео експрес" като най-изгодни в повечето случаи. Евентуални загуби или повреди на продукти, в процеса на доставката не бива да Ви притесняват, ако това се случи това е наш проблем и наша грижа. За избягване на неприятни ситуации обаче бихме искали да помолим Вас - Клиентите, още в присъствието на куриера доставил пратката, да проверите следното:
- целостта на опаковката - дали не е разкъсана, деформирана, намокрена и т.н.
- отворете пратката и проверете дали получавате всичко което сте поръчали, на цената която очаквате, по възможност проверете комплектацията на продуктита(ите).
- проверете за видими механични дефекти (пукнато, одраскано, намокрено и т.н.), които биха могли да се дължат на лош транспорт например.
Ако откриете нещо притеснително - откажете да приемете пратката и веднага се свържете с нас, ако е възможно дори още в присъствието на куриера. За констатирания проблем куриера евентуално ще състави протокол, който ще послужи като основание за отказ от получаване на поръчката, така или иначе този проблем се решава между нас и куриерската фирма, от Вас се иска само да го установите навреме, още в присъствието на куриера. Не се плашете от написаното, това за радост се случва изключително рядко, но тъй като не е съвсем изключено, ние сме длъжни да Ви инструктираме, как да действате в подобна ситуация, за да може евентуален подобен проблем да бъде разрешен максимално бързо и по-най добрия начин. Срокове за доставка - в повечето случаи куриерските фирми с които работим доставят пратките на следващия ден (ако не е неделя разбира се). Това означава, че ако направите поръчката си в работен ден (от понеделник до петък) до 17:00 часа, най-вероятно е да я получите още на следващия ден. Разбира се може да има изключения, например ако адреса за получаване е в малко населено място, отдалечено от по-големи градове в случай че куриерските фирми не го обслужват ежедневно. Също така, макар че повечето продукти поддържаме в наличност на склад, възможно е точно поръчан от Вас продукт в момента да е изчерпан и да е необходимо време за да бъде доставен отново в нашия склад, за което ще Ви информираме своевременно.
- Доставка с Български пощи - Тази опция се използва в случай, че "Доставка с куриерска фирма" не може да бъде осъществена или би струвала неоправдано скъпо. В някои и случаи и за определени дестинации, "Доставка с Бълагрски пощи" може да се окаже единствен или най-подходящият вариант за конкретната ситуация. Ние ще имаме грижата да направин необходимите справки и проучвания и да Ви информираме за това.
Срокове за доставка - 1-3 дни (ще Ви информираме в зависимост от конкретния случай).
- Получаване в офис (магазин) на ТЕЙК ЕООД - Много ще се радваме да ни посетите в някой от нашите офиси (магазини), за да получите или направите своята поръчка (покупка), ако е удобно за Вас разбира се. Те се намират в гр. София на ул. Кадемлия №13 (входа е откъм ул. Велчо Атанасов №36) и във гр. Видин на ул. Цар Иван Асен II №7 и на ул. Цар Симеон Велики №59. Така ще можем най-добре да отговорим на Вашите нужди, да видите, изпробвате и сравните продуктите "на живо" и да направите най-добрия избор. По-голямата част от продуктите на сайта имаме в наличост, а тези които нямаме ще доставим по Ваше желание максимално бързо, за да може да изпробвате и тествате. Ще направим демонстрация и ще Ви покажем как да ги изполвате, ако желаете. Ще се радваме да се запознаем с Вас, а още повече да се сприятелим! Ако желаете да ни посетите "на място" може да го направите или в работното време на обекта, или да се свържете с нас, за да уточним, кога и за Вас и за нас би било удобно да се срещнем. Няма проблем да ни посетите преди или след работното време, както и през уикенда или в неработен ден, само трябва да се уточним предварително за да Ви очакваме. Винаги сте Добре дошли в нашите обекти, независимо дали сте наш Клиент или не. Ще се радваме ако можем да сме Ви полезни!
- Начин на доставка избран от Вас - Отворени сме за всякакви други възможни начини за доставка, които Ви удовлетворяват, например изпращане по автобус, по влак, по Ваши приятели, познати, близки. За населените места, в които имаме обект (засега само в гр. София и в гр. Видин) и за близките околности, е възможно дори наш служител да Ви достави поръчката. Това обаче са частни случаи и всеки един ще бъде уточняван допълнително според Вашите желания и нашите възможности. Може да посочите в "Коментари към поръчката" как желаете да получите поръчката и ние ще се свържем с Вас за да Ви информираме относно нашите възможности.
Б. Доставка до населени места извън България.
- Доставка до населени места извън България - Макар и малко засега, за наша радост и гордост имаме поръчки от Клиенти, които се намират извън границите на България. Във всеки такъв случай се подхожда индивидуално в зависимост най-вече от дестинацията (стараната в която трябва да се получи пратката), кои куриерски служби обслужват въпросната дестинация и на каква цена, търсят се алтернативни варианти, например изпращане на поръчката до адрес в България, откъдето Ваши близки или приятели да Ви я препратят в колет или да Ви бъде донесена на място в съответната държава от колега например. Имали сме най-различни ситуации, във всеки случай се подхожда персонално и се търси отново най-добрия вариант за Вас - Клиента. Всеки един такъв случай се уточнява предварително по телефон, Skype или Е-майл.
Ако имате въпроси не се притеснявайте да се свържете с нас на нашите по-най удобния за Вас начин!
Вие - Клиентът - сте най-важен за нас!
Благодарим Ви!
|
 |
|
Пазарна количка |  |
Количката е празна! |  |
| | |
|
Връзка с нас |  | |
|
|
Коментари |  |
|
Специални оферти! |  |
|
|